weer thuis - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

13 Januari 2014 | Indonesië, Amlapura

Zo lezers, we zijn weer thuis. Vorige week zaterdag aan gekomen en vandaag weer voor het eerst naar de kleuterschool geweest. Was weer leuk er te zijn. Bij gepraat met het hoofd van de school emn de juffen en weer genoten van de kinderen die pauze hadden en lekker aan het dollen waren.
Wellicht is het al te laat maar persoonlijk vind ik het nooit om iemand iets goeds toe te wensen dus bij deze:
Allemaal een heel gelukkig en gezond 2014 toegewenst voor jullie en allen die jullie lief zijn.
Voor 2014 zijn we een aantal dingen van plan met de kleuterschool. ik heb het al eerder gehad over het vervangen van de overkapping en ik hoop dat we daar dit jaar mee aan de gang kunnen. verder zijn er nog wat kasten nodig en voor het kekukentje een nieuw gascomfor.
Zoals gezegd hadden we dus wat prijzen gewonnen en je merkt dat dat het zelfvertrouwen van de school en het personeel ten goede komt, Het hoofd van de school gaf aan dat ze tegen het hoofd van onze regio over gezondheid op school had aangegeven dat er dan wellicht eens iemand langs moest komen om o.a. het water te testen en te kijken of de hygienische zaken op school op orde waren. In een sterk hierarchische maatschappij is dat heel gedurf en zeker al vrouw tegen een man. ik weet haast zeker dat ze zich gesterkt wist door het feit dat de school goed op orde is en ze dus regelmatig hun prijsjes meepakkken.
Ik was trots op haar toen ze dat vertelde.
Goed mensen dat was het voor de 1e keer van 2014, ik hoop jullie nog veel te informeren over voornamelijk leuek dingen iin het aanstaande jaar.
Salam hangat,
Ad en Brenda.

• 13 Januari 2014 - 13:28

Nico:

Ik zeg dat de Bina goed bezig is en dat is mooi. Dus ook voor de Bina alles goede in 2014.

Nico

• 13 Januari 2014 - 16:22

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

De allerbeste wensen en een goede gezondheid voor jullie beiden in 2014 toegewenst.
    En met het de school komt het helemaal goed blijkt wel uit al die goede verhalen.
    Succes!

Rita en Fred,
    xje

• 17 Februari 2014 - 11:25

Kees Tol:

Hoi Brenda en Ad,

Ik heb zojuist een bijdrage gestort voor de school. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie daar op Bali.
    Groet van Kees (v/h collega)

• 20 Februari 2014 - 06:44

Ad En Brenda:

Hoi kees, wat leuk om wat van je te horen. Met ons gaat alles goed. Zoals je weet net Peter Beeuwkes hier gehad en die vertelde dat jullie een soort reunie zouden hebben. Met het schooltje gaat ook alles goed. Hartelijk bedankt voor je bijdrage!
    groetjes Ad en Brenda.