schoonmaken! - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu schoonmaken! - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

schoonmaken!

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

09 April 2016 | Indonesië, Amlapura

Ha die lezers,
Vanmorgen was de schoonmaakactie bij ons voor op het strand door de kinderen van onze kleuterschool. Zwerfafval is hier een steeds groter probleem dus het is goed om kinderen al jong te leren de rommel op te ruimen of nog beter geen rommel te maken. Na gedane arbeid kregen ze hun gebruikelijke zaterdagse maaltijd.
Hierbij wat foto's.
Salam hangat,
Ad en Brenda.

• 09 April 2016 - 08:41

Netje:

Jong geleerd is oud gedaan, goede actie

• 09 April 2016 - 10:05

Peter Pieplenbosch:

Hoi Ad & Brenda

Leuke foto's van de kinderen met hun opruim-werk bij het voor mij bekende strandje van Jasri !
    Goede actie....inderdaad Jong geleerd is oud gedaan ! Weer een zinvolle en eductieve daad door de kinderen zelf en....na gedane arbeid is het lekker makan2. Op die plek heb ik 's-ochtends menig uurtje doorgebracht....heerlijk was dat ! Ad ga zo voort ! Salam hangat, en een fijn weekend, Peter

• 09 April 2016 - 10:13

Marcel:

Goeie actie, Ad, Brenda, en het was ook wel nodig zo te zien. Hier in Druten hebben we ook een jaarlijkse schoonmaakdag (en ook hier is het hard nodig). Doen alle basisscholen aan mee. Als we de kids blijven aanmoedigen om daar aan mee te doen, groeien ze op met het besef dat vuilnis op straat gooien toch wel vreemd is. Wordt de wereld een stukje schoner van.
    Grtz Marcel

• 09 April 2016 - 12:46

Leo Van Der Wilk:

Zeker een goede actie. Al te veel rommel zwerft er over deze wereld en niemand lijkt er voor verantwoordelijk... Goed om weer van jullie te horen Ad en Brenda.
    Misschien ook een goed voorbeeld voor de Nederlandse politici: produceren ook veel rommel. groetjes Leo

• 17 April 2016 - 10:27

Els:

Mooie actie, Ad

• 19 April 2016 - 12:27

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Goede actie en maakt de kinderen op jonge leeftijd al bewust niet overal de rommel neer te gooien.
    Basisscholen in de wijk Oosterheem in Zoetermeer houden ook jaarlijks een "opruim actie ".

Xje