Ni Luh Candrawati - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu Ni Luh Candrawati - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

Ni Luh Candrawati

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

19 April 2016 | Indonesië, Amlapura

Lieve lezers,
Vanmorgen naar de ouders van Ni Luh Candrawati geweest. De foto die ik gisteren heb geplaatst bij het verslag ,heb ik op a4 formaat laten printen en in laten lijsten en die heb ik ze gegeven. De moeder kon alleen maar huilen toen ze de foto zag. Namens jullie als sponsoren heb ik een bijdrage aan de crematie gegeven en ik heb afscheid van haar genomen. Je hart breekt dan. Zonet is ze gecremeerd samen met een overgrootmoeder/oud tante die ook pas is overleden. Op de een of andere manier was het fijn dat ze niet alleen door het vuur hoefde te gaan. De vader kwam me tijdens de crematie nog bedanken voor de hulp. Morgen gaan we met de kleuterschool naar opnames voor Bali TV waarin alle scholen een dansje doen. Luh Candra zat ook in dat dansgroepje (op de foto uiterst links) dus dat wordt een bijeenkomst met gemengde gevoelens. Selamat jalan Luh Candra.
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 19 April 2016 - 09:27

Nico:

Het is in en in triest. Sterkte broer je hebt het goed gedaan.

• 19 April 2016 - 12:15

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Elke keer besef je weer in wat een bevoorrerecht ( waaronder goede gezondheidszorg) land wij wonen.
    Wat een triest bericht.

Xje

• 19 April 2016 - 13:01

Peter Pieplenbosch:

Hoi Brenda en Ad,

Jullie hebben het allemaal goed gedaan ! Volg je hart en de rest komt goed. Wie zijn hart volgt kan nooit verkeerd gaan ! Kinderen zijn als bloemen, ze fleuren je op. Wat men moet leren, leert men door het te doen en dat doe je goed Ad ! Chapeau ! Ben trots op je ! Peter

• 20 April 2016 - 13:01

Hendrien:

Oh Ad wat een vreselijk nieuws. En wat lief dat jullie de familie steunen!
    Heel veel sterkte allemaal