weer een jaar voorbij - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu weer een jaar voorbij - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

weer een jaar voorbij

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

13 December 2016 | Indonesië, Amlapura

Zoetermeer 13-12-2016
Beste lezers,
De 1e helft van dit schooljaar zit er op want inmiddels hebben de kinderen vakantie en ook dit kalenderjaar is zowat voorbij.
In het afgelopen kalenderjaar hebben we voor het eerst moeten ervaren wat het is om een leerling te verliezen. De lieve Iluh overleed aan de gevolgen van dengue aan het einde van het vorige schooljaar. De klap kwam hard aan maar de Balinezen gaan anders en meer gelaten om met de dood. In hun hindu-overtuiging is het ook niet het einde van het leven van die ziel maar slechts van het lichaam. Dus op school is de gewone gang van zaken vrij snel weer opgepakt. Soms tref ik de vader nog en voor hen blijft het moeilijk. We zullen Iluh niet vergeten.

De 1e helft van dit schooljaar is uitstekend verlopen. De kleuterschool heeft weer veel leerlingen en dankzij de trouwe steun van onze donateurs kunnen we weer veel ouders en daardoor de kinderen steunen.
We willen van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen die ons het afgelopen jaar ondersteund heeft van harte te bedanken. Het is voor ons niet vanzelfsprekend dat zovele van jullie ons zo trouw steunen. We doen dit nu al meer dan 7 jaar en velen van jullie steunen ons al vanaf het begin. We zijn echt heel blij want alleen daardoor zijn we instaat iets wezenlijks te kunnen betekenen voor de kleuterschool van ons dorp Jasri en daardoor voor de jongste generatie van ons dorp. Dus heel hartelijk bedankt voor alle support!!!
Eigenlijk rest ons niets meer dan jullie allen hele goede kerstdagen en het allerbeste voor 2017 te wensen. We hopen van harte ook in het nieuwe jaar weer op jullie steun te mogen rekenen.
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 14 December 2016 - 08:39

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Nu een aantal weken weer eens lekker hollandse cultuur opsnuiven en dan weer fris en fruitig het goede werk voor het schooltje voortzetten. Succes daarmee en voor julllie beiden vooral een voorspoedig, gelukkig en gezond 2017.

Groetjes