2017!!!! - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu 2017!!!! - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

2017!!!!

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

14 Januari 2017 | Indonesië, Amlapura

Ha die lezers,
Ja ik weet het de ijsheiligen zijn allang voorbij maar op Bali kennen ze die toch niet dus bij deze voor jullie allen een fantastisch 2017 toegewenst!!
Hier is het regentijd, dat houdt in dat het nog steeds rond de 30 graden is maar er kan met regelmaat een buitje vallen. Tegen de stof zullen we maar zeggen.
De TK is na een korte vakantie van 2 weken in december weer gewoon gestart aan het 2e deel van het schooljaar. Vandaag was het weer voor de eerste keer zwemmen geblazen (1 van de dingen die we dankzij jullie donaties kunnen bekostigen, zwemmen en vervoer) en het was leuk om er weer bij te zijn en al die vrolijke koppies weer te zien.
Laten we hopen dat 2017 niet alleen jullie maar ook TK Bina Purwaka niets dan goeds brengt.
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 15 Januari 2017 - 11:02

Leo Van Der Wilk:

Ad en Brenda, altijd goed om wat van jullie en over Bali te horen. De kinderen, de leerkrachten en de school krijgen van jullie de aandacht die nodig is. Met steun van alle donateurs endaar hooort ook DUO bij. Hartstikke mooi, de kinderen richting de toekomst, maar wel met een leuke schoolperiode als kleuter.
    Dankjewel voor jullie doorlopende acties en inspanningen hiervoor!

Met mij gaat het goed. De laatste chemo's lopen nu en dan ben ik er (zonder garanties) helemaal van af.
    Groetjes

• 16 Januari 2017 - 17:02

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Fijn dat de kinderen weer aan het 2e deel van het schooljaar kunnen beginnen en ook lekker kunnen zwemmen.
    Succes met jullie met mooie werk!

Ik zag, dat het bij jullie "warm water" regent, bij ons kunnen we met een paar dagen de ijzers onder binden.

Groetjes