november - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu november - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

november

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

01 November 2014 | Indonesië, Amlapura

Ha die lezers,
Het is even stil geweest vanaf het Bina Purwaka front. Gelukkig geldt in dit geval: Geen nieuws goed nieuws. Het loopt allemaal goed op de kleuterschool en op zo'n manier verloopt de tijd haast ongemerkt. Over niet al te lange tijd komen Brenda en ik weer naar Nederland en gaat de kleuterschool voor een maandje dicht (half december tot half januari).
Het zwemmen, de maaltijden, het gedeeltelijk salaris van de juffen en schoonmaakster en af en toe de tekenwedstrijden worden nog steeds dankzij onze sponsoren door ons betaald en ook het schoolgeld voor de ouders die het niet kunnen betalen, rekenen we maandelijks mooi af.Betekent wel dat ik eind december een grote afrekening moet gaan doen vanwege onze tijdelijke afwezigheid maar dankzij onze buffer is dat geen enkelprobleem.
Zelf heb ik het hier op Bali ook wat drukker gekregen. Sinds kort ben ik bestuurslid geworden van Jembatan Senang een schooltje voor gehandicapte kinderen hier in de buurt dat opgericht is door een Nederlands echtpaar. Ik hielp al een tijd met de zwemlessen en deed wat andere hand en spandiensten maar nu is dat structureler geworden. Erg leuk om te doen. Wanneer je meer wilt weten over Jembatan Senang, kijk dan op www.jembatansenang.nl of op de gelijknamige facebook pagina.
Goed beste lezers dat was het voor nu, rest mij niets meer dan jullie te danken voor de aandacht en de sponsoren te danken voor hun bijdragen want zonder hen zouden we niet het verschil kunnen maken.
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 01 November 2014 - 10:03

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Het is hartstiike leuk om iedere keer een verslag te lezen van jullie inspanningen om kinderen die het niet zo goed hebben van jullie een zetje in de rug krijgen.
    Als je naar de foto's kijkt (hier en op facebook) straalt het plezier van hun gezichten af.
    We blijven jullie succes wensen!

Rita en Fred,
    Xje

• 01 November 2014 - 10:10

Miranda :

Hoi Ad en Breda,

Ik ben blij dat wij dit project maandelijks steunen en zullen dat zeker blijven doen. De foto's en verhalen van alle activiteiten is leuk om te zien en volgen. Veel plezier straks in Nederland en succes met bina purwaka.

Gr. Ron en Miranda

• 01 November 2014 - 10:27

Peter Pieplenbosch:

Hoi Ad.
    Goed werk ! Een onwankelbare liefde voor jouw roeping om wat voor de arme medemens, de kansarme kinderen op Bali, wat te kunnen betekenen ! Je had missionaris moeten worden .
    Wat een leuke foto's van de schoolkinderen die hun eten op vetvrij papier nuttigen ! Lucu !
    Veel succes met je werk en wij zien jullie in december al gauw weer terug .
    Groetjes Peter en Jacqueline

• 02 November 2014 - 12:27

Kasper:

Ha Ad en Brenda, wat leuk weer om te lezen en op de foto's te zien hoe het gaat met de anak-anak van de kleuterschool. Daar krijg je energie van! En nu ook in het bestuur van Jembatan senang. Een wat andere rol, leuk om te combineren. Succes! En straks samen weer even in Belanda dat zal voor ook wel fijn zijn :-).
    All the best, Kasper& kids

• 03 November 2014 - 09:45

Nico:

Goed bezig broer al moet je natuurlijk wel alert blijven he. Als daar het uitblijven van stukjes sponsoren afhaken gaat het niet goed :) ha ha.
    Bestuurslid bij Jembatan, als hij bestaat zitten er in de hemel een paar te glimmen.

• 03 November 2014 - 11:09

Marcel:

Hoi Ad en Brenda,
    Super bedankt voor jullie inspanningen om de wereld een stukje mooier te maken.
    En nu ook nog bestuurslid, Ad. Top hoor! Fijn dat jullie ook nog tijd over houden om af en toe naar Nederland te komen. Tot snel!!
    Grtz Marcel