De huisbezoeken zijn gedaan - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu De huisbezoeken zijn gedaan - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

De huisbezoeken zijn gedaan

Door: ad

Blijf op de hoogte en volg ad

28 Juli 2023 | Indonesië, Amlapura

Beste lezers,

Het hoofd van de kleuterschool is samen met een andere juf de huizen van alle 37 ouders langs geweest die een aanvraag hebben gedaan. Omdat ik zelf niet mee kon heeft ze me foto's gestuurd van alle huizen die ze bezocht heeft. Uit die foto's blijkt dat de ouders hun verzoek niet zo maar hebben gedaan. Op mijn vorige oproep hebben een aantal donateurs gereageerd met een extra donatie. Ontzettend bedankt daarvoor! Ondanks deze extra gelden gaat het ons toch niet lukken om voor allemaal de volledige kosten van kleding, schoenen, boeken en inschrijvingsgeld te betalen. Deze kosten zijn zo'n €45 per leerling dus voor 37 is dat een totaal van meer dan €1600. Dat is op dit moment echt een te grote uitgave. Waarschijnlijk zullen we 3/4 van de kosten voor onze rekening nemen en moeten de ouders zelf 1/4 betalen. €45 lijkt wellicht niet veel maar wanneer je bedenkt dat het minimumloon (wat vaak niet eens betaald wordt en wat dagloners, vissers en landarbeiders zeker niet verdienen en dat zijn veel van de aanvragers) ongeveer €170 per maand is dan zullen jullie begrijpen dat dat voor deze mensen toch nog een behoorlijke uitgave is. Ergens hoop ik nog extra donaties te krijgen en ik zal daartoe ook op FaceBoek een oproep doen. Ik wil jullie in ieder geval allemaal bedanken voor jullie steun want ook wanneer we niet alles vergoeden, toch maken we het kleuteronderwijs toegankelijker voor deze mensen en dat kunnen we alleen maar dankzij jullie.

Salam hangat,

Ad en Brenda

• 28 Juli 2023 - 19:50

Ietje Worung:

Hoi Ad en Brenda,

Op welk rekeningnummer kan ik een donatie storten?

Op

NL26INGB0002333081tnv A.H. Landheer ?

Groetjes Ietje Worung