het schooljaar begint aan zijn laatste 6 weken - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu het schooljaar begint aan zijn laatste 6 weken - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

het schooljaar begint aan zijn laatste 6 weken

Door: ad en Brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

02 Mei 2022 | Indonesië, Amlapura

Beste lezers,

Sinds begin april is de school weer volledig open en verloopt alles weer op de normale manier en dat is goed te zien op de foto's die ik door de juffen toegestuurd krijg. Inmiddels is ook hari (dag) Ibu Kartini in april geweest. Op die dag wordt er stilgestaan bij het leven van Ibu Kartini die 1 van de eerste feministen in Indonesië was en veel heeft betekent voor de positie van de vrouw aldaar. Op de kleuterschool is dat gevierd door een Ibu Kartini verkleedwedstrijd waarbij de kinderen zich verkleden als Ibu Kartini. het is mooi dat men zich bewust is van de belangrijke rol van deze dame.

Al met al begint het weer toe te lopen naar het einde van het schooljaar. Half juni zal dit schooljaar weer afgelopen zijn en dan begint half juli het schooljaar 2022/2023. De kinderen van dit schooljaar zullen we niet meer op school treffen maar die van het nieuwe schooljaar zeer waarschijnlijk wel want Brenda en ik gaan half juni voor een kleine 2 maanden naar Bali dus dan zouden we de nieuwe lichting na 2 door ons gemiste schooljaren eindelijk weer eens in het echt moeten kunnen bekijken.

We hebben daar heel veel zin in!

Natuurlijk houden we jullie ook in het nieuwe schooljaar weer op de hoogte van alles wat er gebeurt bij Bina Purwaka.

Langs deze weg willen we jullie weer hartelijk bedanken voor de trouwe hulp die we ook dit schooljaar weer van jullie hebben mogen ontvangen en we hopen dat jullie ons (en daarmee Bina Purwaka) ook volgend schooljaar zullen blijven steunen!

Salam hangat,

Ad en Brenda.

• 04 Mei 2022 - 11:43

Nathalie Hoyer:

Wat een leuke foto’s en heerlijk om die mooie gezichtjes gezien!! Hoe fijn is het ook dat jullie weer mogen en kunnen afreizen naar jullie geliefde Bali!!
    Ennuh….mijn spaarpotje voor bina Purwaka zal in juli/augustus weer geleegd worden.
    Heel veel liefs Nathalie