de circel is een soort van rond - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu de circel is een soort van rond - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

de circel is een soort van rond

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

19 September 2018 | Indonesië, Amlapura

Jasri, 19 september 2018,
Op 27 september 2009 hadden we in het kader van ons vertrek richting Bali een slot optreden met onze band Clackbar in JJ Musichouse in Zoetermeer. Het optreden was gratis toegankelijk maar we vroegen wel om donaties voor nieuwe meubelen voor TK Bina Purwaka. Ongeveer het zelfde speelde zich ook af tijdens het afscheid van mij op mijn werk in die periode. Uit die tijd hebben we nog steeds de grootste groep vaste donateurs van onze kleuterschool.
1 van die trouwe donateurs is Nathalie Hoyer, zangeres (geweldig mooie stem) van onze band en na het optreden is ze donateur geworden. Gisteren was Nathalie hier op Bali en kon ze met eigen ogen zien hoe het er op de kleuterschool aan toe gaat, Het was zo ontzettend leuk om haar na zowat 9 jaar te kunnen laten zien welke meubeltjes we toen voor de school gekocht hebben. Echt een heel bijzondere dag en inderdaad voelt het een beetje alsof de circel 9 jaar na ons afscheidsoptreden een beetje rond is.
Het is erg fijn dat we vanaf het begin zoveel trouwe donateurs hebben dat we ons werk hier in de loop der tijd hebben kunnen uitbreiden van de aanschaf van meubeltjes tot het inmiddels steunnen van ruim 30 leerlingen. Zonder die steun zou dat niet kunnen, bedankt!
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 19 September 2018 - 12:07

Rita- En Fred Visser:

Een soort van rond is ook heel mooi!!

• 24 September 2018 - 07:42

Nathalie:

Wat een bijzondere ervaring om met eigen ogen de kleuterschool te zien.
    Mijn moeder, zusje en ik waren erg ontroerd door de ontvangst van de kinderen en personeel. Het was een hoogtepunt van onze vakantie die ons lang zal bijblijven. Namens twee lieve vrienden hier in Nederland mocht ik ook nog eens een extra donatie doen van 100€. Helemaal te gek