familie gaat voor - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu familie gaat voor - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

familie gaat voor

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ad

15 Oktober 2011 | Indonesië, Batavia

Beste lezers,
Op dit ogenblik gaat het erg slecht met mijn moeder. De arts van de verpleeginrichting heeft aangegeven dat het beter is dat wij naar Nederland komen. Aanstaande maandag vliegen we naar nederland en we komen daar dinsdag aan. Vandaag ben ik naar de kleuterschool geweest en heb gezorgd dat de school financieel onze afwezigheid kan overbruggen. In het uiterste geval zijn we namelijk tot half januari niet op bali.
Ondanks dat mijn moeder al 91 is wil je dit allemaal niet en is het erg rot allemaal.
Jullie zullen begrijpen dat we ons voorlopig even niet melden op deze site maar wees er van overtuigd dat de zaken voor de tussentijd goed geregeld zijn en dat we ons ter zijner tijd ook natuurlijk weer zullen inzetten voor TK Bina Purwaka.
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 15 Oktober 2011 - 08:09

Hendrien:

Heel veel sterkte Ad en Brenda!

• 15 Oktober 2011 - 08:22

Leo Van Der Wilk:

Hoi Ad en Brenda,

Goed om direct over te komen. Je moeder blijft altijd je moeder. Sterkte en hou je haaks.

• 15 Oktober 2011 - 09:05

Herman Van Den Hater:

Ad en Brenda, heel veel sterkte toe gewenst in deze moeilijke periode.
    Groeten,
    Herman.

• 15 Oktober 2011 - 09:22

Nico:

Goede reis we zien elkaar snel. In gedachte elke meter bij jullie.

• 15 Oktober 2011 - 11:10

Marion En Ruud:

Lieve Ad en Brenda,

Heel veel sterkte met moeders, zij heeft al een mooie leeftijd bereikt, maar je wilt haar natuurlijk toch niet kwijtraken.
    Sterkte en liefs
    xxx

• 16 Oktober 2011 - 13:25

Miranda:

Ad en Brenda,

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Het is zoals je het zegt, ondanks dat je moeder 91 jaar is blijft het je moeder en dus moeilijk.
    Nogmaals sterkte de komende tijd.

Gr. Miranda Winter

• 17 Oktober 2011 - 12:59

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Nare berichten en helemaal als je op zo'n afstand zit. Gelukkig, dat jullie alles toch nog zo snel hebben kunnen regelen. En helemaal fijn, dat jullie morgen al in Nederlend zijn.
    Sterkte!!!

Rita en Fred
    xje

• 17 Oktober 2011 - 13:51

Marcel En Jolanda:

Hoi Ad en Brenda,

Nare berichten. Al 91, maar wat dan nog? Je wilt je moeder niet verliezen. Heel veel sterkte de komende tijd.

dikke zoen,

MArcel en Jolanda

• 17 Oktober 2011 - 14:48

Gerard En Jopie:

Heel veel sterkte en wij hopen dat je nog een poosje een goede tijd met je moeder kunt doorbrengen. Wij zullen aan jullie denken en kaarsjes aansteken voor je moeder en haar familie

• 21 Oktober 2011 - 08:06

Dorin:

Ik wens jullie heel veel sterkte in de komende periode.