vakantie - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu vakantie - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

vakantie

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

19 Juni 2013 | Indonesië, Amlapura

ha die lezers,
Voor ons is het vakantie (in Nederland) maar dat geldt ook voor de kinderen van Bina Purwaka. afgelopen zaterdag is daar de vakantie begonnen en dat duurt dan tot 15 juli. Op dat moment gaan we ook merken hoeveel kinderen zich hebben aangemeld voor de kleuterschool en hoeveel hulpverzoeken er van ouders zijn. We gaan dan weer met het hoofd van deschool en een lerares alle aanvragers of om hun thuissituatie te bekijken en om vast te stellen of ze in aanmerking komen voor onze hulp.
Op de dag voor mijn vertrek naar Holland heb ik nog een gesprek gehad met de penningmeester van het schoolbestuur en hopenlijk wordt er terwijl ik dit tik begonnen met het bestraten van het schoolplein. Zal blij zijn wanneer we dat lopende hebben. Ik doe een foto bij dit verslag waarop je kan zien hoe het speelterrein er nu uitziet.
Voor het tandenpoetsproject hebben we een aparte donatie van een tandheelkundigcentrum in Nederland gekregen zodat we het nieuwe schooljaar weer kunnen beginne met nieuwe tandeborstels en tandpasta. hartelijk dank!!
wij hopen weer op een mooi nieuw schooljaar en natuurlijk zullen we jullie via deze site op de hoogte houden van de ontwikkelingen op tK Bina Purwaka!
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 19 Juni 2013 - 16:03

Nico:

Jullie en de Bina zullen er wel naar uit zien elkaar weer te zien. Nog even en de Holland periode zit er weer op. Op naar een mooi nieuw schooljaar met zwemmen, tanden poetsen, schoolplein en nieuwe kinderen. Ik denk dat het goed is.

Nico

• 20 Juni 2013 - 09:55

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Nog even genieten van de Hollandse warmte en dan weer "op huis aan".
    Goede reis en succes in het nieuwe schooljaar!

xje

• 20 Juni 2013 - 10:03

Marcel:

He Adje, Brenda,

Ben benieuwd naar de foto na de bestrating. Stap voor stap bouwen jullie aan een 'paradijs' voor de kinderen. Super!
    Goeie reis en tot snel maar weer...............

grtz MArcel

• 14 Augustus 2013 - 13:58

Ad Landheer:

Beste Eric en Joyce, sorry voor mijn late reactie maar we hadden het redelijk druk en toen was het me even ontschoten. Bedankt voor jullie tip ten aanzien van het WNF en het contact daar. Ik ga zeker een vraag neer leggen bij deze mensen. Ik hoop dat jullie je hebben aangemeld bij deze site, dan krijg je telkens een mail wanneer ik een verslag plaats.
    hartelijke groet,
    Ad Landheer