bekers binnen, bouw begonnen, alles gaat goed... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu bekers binnen, bouw begonnen, alles gaat goed... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

bekers binnen, bouw begonnen, alles gaat goed...

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

14 Oktober 2012 | Indonesië, Kuta

Jasri, 13-10-2012,
Ha die lezers,
Weer wat nieuwtjes dus een nieuw verslag uit Jasri.
Afgelopen zondag hebben we met 15 kinderen meegedaan aan een kleurwedstrijd in de hoofdstad (amlapura) van ons district (karangasem). Er dezen een paar honderd kinderen mee en wij (jullie dus) hebben de inschrijfkosten en vervoerskosten voor onze kindere betaald. In de categorie kleuteschool hebben we bij de meisjes de 1e en bij de jongens de 2e prijs in de wacht gesleept. Dus... de bekers zijn binnen(zie foto). Het is goede reclame voor onze school dat ze met dit soort evenementen meedoen en nog prijzen winnen ook!
Inmiddels is er ook begonnen aan de renavatie/nieuwbouw van de ehbo-ruimte. Ik wil Bersama Advising nogmaals hartelijk bedanken voor hun royale gift. Het is toch heel mooi dat we op de manier niet alleen continuiteit in hulp kunnen bieden maar dat we ook dit soort extra projecten kunnen bekostigen.
Vandaag was er een soort van bespreking op de school en daar gaf het hoofd van de school nogmaals aan dat ze zonder onze hulp nooit dit niveau zouden kunnen hebben en dat ze wellicht zelfs helemaal niet meer zouden bestaan omdat er dan veel minder leerlingen zouden zijn en de kosten verhoudingsgewijs te hoog zou worden.
Het is toch mooi dat we dit met zijn allen hebben kunnen bewerkstelligen.
Jullie zullen begrijpen dat ik daarom de week en dit verslag met een goed gevoel afsluit.
salam hangat,
Ad en Brenda

• 14 Oktober 2012 - 15:56

NICO:

Ik denk dat dit gevoel terecht is, goed bezig.

• 15 Oktober 2012 - 00:59

Je Zwager, Peter Pieplenbosch:

Hi Ad en Bren goed werk leuk dit te vernemen.
    Leuk dat de school/kindertjes in de prijzen vallen ! Geeft weer een stimulans om door te gaan.
    Ook leuk om al die blije gezichten van die kindertjes te zien stralen.

• 15 Oktober 2012 - 16:24

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Wij hadden de bouw van de EHBO-ruimte nog even uitgesteld.Want wij zouden voorrang hebben gegeven aan een prijzenkast.
    Wat zullen de kinderen en de medewerkers trots zijn op het bereikte resultaat.

Rita en Fred,
    xje

• 23 Oktober 2012 - 04:22

Rob En Gerda:

Hoi Ad en Brenda, misschien herken je ons niet direct maar wij kennen elkaar wel. Tijdens het afscheid van Brenda heb ik aangegeven dat ik haar mogelijk nog eens keer zou opzoeken. Inmiddels zijn wij voor de derde keer op Bali en het dus een uitgesproken kans om langs te komen. Het spijt ons om dit via de site van de school te doen. Laat even weten of jullie dit leuk vinden. Zo ja, geef dan je adres en periode aan zodat wij weten dat jullie thuis zijn (Jasri). Momenteel zitten wij in Lovina maar gaan de komende dagen naar Ubud. Dan is het nog maar een klein stukje naar jullie. Wij horen het wel. Groetjes van Rob en Gerda

• 23 Oktober 2012 - 13:33

Ad Landheer:

Hoi Rob en Gerda, zonder achternaam gaat er bij ons niet echt een lampje branden maar sowieso vinden we het leuk wanneer jullie langskomen. Wij zijn het weekeinde in het zuiden maar volgende week weer hier. wellicht kan je je emailadres achterlaten in een reactie of dat je het toevoegt aan de mailinglijst dan kan ik het daaruit halen en kunnen we makkelijker afspreken. groet, Ad en Brenda

• 24 Oktober 2012 - 06:44

Rob En Gerda:

Hoi Ad,
    Ik dacht dat wanneer je een reactie maakt en je hier je mailadres dient aan te geven julli automatisch mijn emailadres zouden weten. Niettemin mijn emailadres is: robert.van.derveen@hotmail.com. Wij kennen elkaar van OCW. Groetjes, Rob

• 13 Januari 2013 - 13:30

Kees De Bakker:

Beste Ad en Brenda, wat is ook weer jullie mailadres? Wil kiets acuuts vragen ivm gat in de weg opde pantai.