Geen nieuws is echt goed nieuws - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu Geen nieuws is echt goed nieuws - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

Geen nieuws is echt goed nieuws

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

06 April 2017 | Indonesië, Amlapura

Jasri, 6 april 2017
Ha die lezers,
Sorry dat het even stil geweest is vanaf het verre oostelijke front. Eigenlijk komt dat omdat er feitelijk niets nieuws is te melden. Alles verloopt op rolletjes en eigenlijk is dat wel heel prettig. De kinderen hebben het naar hun zin, de juffen hebben het naar hun zin en er zijn geen nare dingen of ongelukken gebeurd. Er zijn ook geen grote of onvoorziene uitgaven gedaan dus ook financieel gaat het goed en kunnen we de maandelijkse lasten goed opvangen met jullie maandelijkse bijdragen en de extra bijdragen die we af en toe mogen ontvangen. We hebben zelfs een reserve kunnen opbouwen waardoor we continuiteit kunnen bieden aan de kleuterschool en in geval van nood ook kunnen helpen. Laten we hopen dat dat niet nodig is maar het is een prettig en geruststellend gevoel. Bedankt daarvoor.
Van de week heeft 1 van de juffen een 6 maands ceremonie voor haar kindje gehouden. Een balinese maand is 35 dagen dus haar kindje (een zoontje is nu 7 maanden oud). Brenda en ik zijn daarbij geweest en dat was weer een leuke ervaring. Ik ga proberen om 2 videootjes bij dit verslag te plaatsen (als het lukt) en 2 fotoos van die ceremonie waarbij Brenda op de foto staat met alle andere juffen van de kleuterschool.
Goed, dat was het weer voor deze keer,
Salam hangat, Ad en Brenda.

• 06 April 2017 - 11:03

Marcel:

Hai Ad, Brenda, goed te horen dat alles op rolletjes loopt. Houden zo!!!

• 06 April 2017 - 11:10

Ad Landheer:

gaat heeeeeeeel ,moeizaam Marcel....

• 06 April 2017 - 11:12

Ad Landheer:

ik bedoel dus het plaatsen van een video.

• 08 April 2017 - 16:44

Leo Van Der Wilk:

Hoi Ad en Brenda,
    Die video gaat inderdaad heel langzaam: is meer een dagtaak.. Goed dat alles loopt zoals het moet lopen. Zijn we in het westen niet gewend: er gaat altijd wat mis en dat moet iedereen ook direct horen. Voor de kleuterschool ook een zekerheid en dat is mooi te danken aan jullie en mede aan onze bijdragen. Een mooi Blikkie terug!

• 19 April 2017 - 10:23

Nathalie:

Heel fijn om te horen dat het lekker loopt allemaal, wanneer komen jullie weer deze kant op? en volgens mij wordt het tijd dat ik eens jullie kant op ga......

Liefs Netje

• 28 Juni 2017 - 16:55

Rita En Fred:

Hoi Ad en Brenda

Nog even het is vakantie. Op naar alweer nieuwe schooljaar

Dat met een video komt me bekend voor Ad, wacht al jaren op een verzamelband