thuis in jasri! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu thuis in jasri! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

thuis in jasri!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ad

11 Juli 2012 | Indonesië, Denpasar

Ha die lezers,
Het heeft even geduurd maar we zijn weer terug in Jasri. we hebben een goede tijd in Nederland meegemaakt een een prachtige vakantie in Canada gehad en na ruim 9 weken zijn we nu weer thuis.
De werkzaamheden met onze kleuterschool ga ik dus weer oppakken. op dit moment is het nog schoolvakantie maar ergens volgende week gaan ze weer beginnen en ik moet gauw contact opnemen met het hoofd van de school om de activiteiten weer op te pakken. Dit verslag wordt dan ook heel kort maar ik wilde jullie even laten weten dat we er weer zijn en dat we weer snel aan de slag gaan met onze T.K. Bina Purwaka en ik zal jullie op de hoogte stellen hoe het verloopt.
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 11 Juli 2012 - 12:20

Marcel En Jolanda:

Hoi Ad en Brenda,
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Wij gaan nu met vankantie (ZW-Frankrijk).
    Succes met de werkzaamheden en veel plezier.
    grtz Marcel en Jolanda

• 12 Juli 2012 - 09:04

Peter & Jacqueline:

Hoi Ad en Brenda,

Heerlijk weer op jullie eigen honk te zijn. Vooral Ad zal het wel gemist hebben zijn oude vertrouwde omgeving....onze blanke Balinees, ha,ha. Brenda hult zich nu in stilzwijgen.
    Geniet er maar lekker van....van al het leven dat jullie je nu kan bieden ! Tot mails maar weer, God bless you, groetjes, liefs Peter & Jacquelien.

• 12 Juli 2012 - 09:27

Leo Van Der Wilk:

Hoi gasten,

Mooi dat jullie vakantie in het "westen", goed is bevallen. Bali is ook wel een vakantieadres voor de meeste mensen. Voor juliie is het je thuis en dan betekent dan ook veel meer.
    Succes ook met het werk bij de school!
    groetjes

Leo

• 12 Juli 2012 - 10:09

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Sinds jullie uit Holland zijn vertrokken lijkt de regentijd wel aangebroken.
    We hopen nu niet, dat deze duurt tot jullie aan het eind van dit jaar weer deze kant uitkomen. Blij te horen, dat jullie na de "wereldreis" weer goed zijn aangekomen.
    Succes met de school.

Rita en Fred,
    xje

• 13 Juli 2012 - 08:09

Nico:

Dat zal wennen zijn, weer thuis. Mooi dat jullie er waren we gaan de werkzaamheden voor de school weer volgen.
    Grt.
    Nico

• 14 Juli 2012 - 22:53

Ed Crawfurd:

Hallo Brenda en Ad, leuk dat jullie een mooie vacantie gehad hebben.
    Ik ben 3 okt voor een kort verblijf op Bali. Ik zou graag jullie willen ontmoeten. Ik vertrek 9 okt weer naar Holland, dus maar heel kort op Bali. Ik hoop dat jullie tijd hebben. Groeten Ed

• 21 Juli 2012 - 08:46

Mickey:

Welkom thuis en geniet weer van de mooie dingen daar! En het heerlijke weer, hier is het echt een stuk minder!