the day after - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu the day after - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

the day after

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

20 April 2016 | Indonesië, Amlapura

Hoi lieve lezers,
Vandaag was dus het dansen voor Bali TV. Hoewel we er eerst best tegen opzagen was het toch erg leuk en fijn om met dat kleine groepje meisjes en een aantal juffen de ochtend door te brengen. De kinderen vonden het duidelijk erg spannend maar ze hebben het goed gedaan. Na gisteren was dit een heerlijke ontspanningen afleiding. hieronder een paar foto's van onze meiden.
salam hangat,
Ad en Brenda.

• 20 April 2016 - 11:53

Nathalie:

Na regen komt zonneschijn en Ni Luh straalt nu voor eeuwig. Blij dat jullie ervan hebben genoten...liefs

• 12 Mei 2016 - 15:24

Bish Ganga:

Hallo Brenda en Ad,
    Ton Kortman en ik zijn nog steeds bevriend. Vandaag nog weer koffie gedronken en een wandeling gemaakt in Den Haag onder tropische omstandigheden. Hij vertelde over jullie op Bali.

Fijn te horen dat jullie daar sociaal bezig zijn. Succes ermee en de groeten.

Bish Ganga.

• 18 Mei 2016 - 11:28

Ad En Brenda:

hoi Bish, leuk iets van je te horen. We hebben het hoer goed op Bali en we willen daarom ook iets terugdoen. Je komt hier soms dingen tegen waar je niet omheen kunt. Daardoor zijn we inmiddels betrokken bij 3 verschillende projecten die allemaal met kinderen en onderwijs te maken hebben en deze kleuterschool is er daar 1 van. De hartelijke groeten terug en doe ook Ton de groeten wanneer je hem weer eens ziet. Ad en Brenda.