De beste wensen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van ad landheer - WaarBenJij.nu De beste wensen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van ad landheer - WaarBenJij.nu

De beste wensen!

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

17 December 2013 | Nederland, Zoetermeer

Ha die lezers,
Op dit moment zijn we weer in nederland voor familie en vrienden bezoek en om de feestdagen hier door te brengen. dat betekent niet dat ik geen contact heb met Bina Purwaka. De afgelopen dagen kreeg ik van het hoofd van de kleuterschool Ibu Ni Nyoman Purnama een paar sms-jes door over succesvolle deelname aan 2 kleurwedstrijden. We hebben bij elkaar 5 prijzen mee naar huis genomen dus daar kunnen we weer trots op zijn!
Zo rond de kerstdagen hebben we een paar schitterende extra giften ontvangen die er naast onze trouwe maandelijkse donaties voor zorgen dat we vol vertrouwen 2014 instappen.
Op deze manier willen we jullie mede namens alle kinderen en juffen van Bina Purwaka bedanken en jullie hele mooie kerstdagen en een schitterend en leerzaam 2014 toewensen!
Salam hangat
Ad en Brenda

• 18 December 2013 - 09:05

Nico:

Bagus!!

• 18 December 2013 - 13:08

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

De prijzenkost wordt steeds voller een zo te zien kan het goede werk met een gerust hart worden voortgezet.

Rita en Fred,
    xje

• 27 December 2013 - 12:46

Nathalie:

Beetje late reactie, maar een hele gezellige jaarwisseling en en Gezegend en Liefdevol 2014 voor verslaggevers en lezers!!
    X Netje