we zijn er! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu we zijn er! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

we zijn er!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ad

22 Oktober 2009 | Indonesië, Batavia

Ha die lui,
Nou we zijn inmiddels gearriveerd en hebben sinds vandaag internet aan huis! een eenvoudige trage mobiele versie van internet, maar toch! we zijn nog niet naar de kleuterschool geweest omdat ze vakantie hebben. Er zijn nu zogenaamde hari raya. Het is de periode tussen Galungan en Kuningan.Je kunt die typische balineze hindoe feestdagen googelen. Aanstaande zaterdag is het hari raya Kuningan en dan wordt het erg druk bij ons voor de deur omdat er allemaal sateverkopers en andere tijdelijke warungs worden geopend om de mensen die op deze dag gaan flaneren aan het strand van lekkers te voorzien. Maandag hopen we de school te bezoeken en samen met hen plannen te gaan maken voor de aanschaf van de spulltjes. Het vertrek op schiphol afgelopen zaterdag was behoorlijk emotioneel maar ook heel goed. Er waren ruim 25 familieleden en vrienden en er is menig traantje gevloeid maar dat mag best wanneer je van elkaar houdt en elkaar een half jaar gaat missen! Gelukkig heben we nu Internet en zijn we zo weer verbonden. Met het huis, de drie Wayans en onze huis eend Daisy is alles dik in orde.
Allemaal de hartelijke groeten vanuit een lekker warm en mooi Bali en bedankt voor al jullie reacties!
Ad en Brenda

• 22 Oktober 2009 - 07:15

Betty:

Toppie Mopjes ga jullie volgen ik ben heel benieuwd hoe dat maandag gaat. Wel top wat jullie doen als ik wat kan betekenen weten jullie me te vinden. Veel plezier geef de eend wat rijst van me
    Dikke kus

• 22 Oktober 2009 - 13:45

Christl En Nico:

Net met elkaar ge sms'st, een nieuw Nederlandswoord trouwens leuk voor scrabbel, nu in de digitale wereld van het www.
    Mooi dat jullie tam tam internet aan huis hebben. Nog ff en we hebben een streaming verbinding met over 5 jaar geur en smaak optie.
    Ja het was emotie TV op Schiphol en dat is mooi, het hoort er bij en het geeft wat weer.
    Zojuist contact gehad met de lokale school hier, zij hebben niets nodig dus gaan we jullie project volgen en steunen. We gaan in ieder geval regelmatig mailen en in zal zorgen dat ma uitgeprinte versies krijgt.
    Succes met het halen van de bagage en train ze op de fiets.

Groetjes van Christl en Nico

• 22 Oktober 2009 - 13:46

Christl En Nico:

p.s.
    Weten jullie zeker dat het de zelfe Daisy is?

• 22 Oktober 2009 - 14:28

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

We denken erover om bij jullie aan de slag te gaan lekker veel feestda-gen (of zijn dat de enige twee vrije dagen?).
    Enne we hebben dezelfde twijfels als Nico over Daisy.
    De twee eendjes van ons kleinkind in Turkije moeten niet te snel dik worden, want dat overle-ven ze niet, voor ze het weten liggen ze in de pan ('s land wijs 's lands eer toch).

Veel plezier en geluk!!

Rita en Fred
    Xje

• 22 Oktober 2009 - 18:27

Net:

Goed te horen dat jullie veilig en wel zijn aangekomen.Het Clackbar-avontuur achter de rug ga ik morgen weer mijn Nes-backingvocals adventure tegemoet. Kunnen we op deze wijze elkaars reilen en zeilen een beetje volgen.

Liefs Netje

• 25 Oktober 2009 - 09:07

Donald:

Hallo lieven Balinezen.
    Gefeliciteerd met de aansluiting op het worldwide web! Mailen kan nou natuurlijk ook. Wat een rijkdom. Wij zijn ook heel benieuwd naar de school. Veel plezier!
    Lieve groeten van Donald en Linda vanuit China!

• 08 November 2009 - 11:25

Jeroen Hendriks:

Hoi Ad en Brenda,

Goed te lezen dat jullie heelhuids zijn aangekomen. En zelfs over internet beschikken, wat een onbegrensde mogelijkheden :)

Rene Kint vertelde me nog dat hij jullie op de roltrottoirs van Schiphol tegenkwam. Toevallig.

Succes met settelen, ik hoop nog veel mooie verhalen van jullie te lezen.

Groetjes, Jeroen