het eerste geld is uitgegeven! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu het eerste geld is uitgegeven! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

het eerste geld is uitgegeven!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ad

22 December 2009 | Indonesië, Batavia

Ha die lezers,
Vandaag zijn de eerste rupiahs betaald. En dan gaat het gelijk met miljoenen de poort uit. Ik heb 16,9 miljoen rupiah betaald voor 35 sets bureautjes met stoeltje en 2 lerarenbureau's met stoel. 1 euro is ongeveer 14.000 rupiahs dus dan kunnen jullie zien wat dit ongeveer gaat kosten. Ik heb mooi kunnen pinnen vanaf de Bina Purwaka rekening en dat moet ik 3 dagen achter elkaar doen omdat je per dag niet meer dan 7.2 miljoen kan pinnen dus dat wordt 3 dagen met de scooter naar Amlapura. Best een mooi ritje hoor dus heb geen medelijden.Op de foto's kan je zien dat de tafeltjes en stoeltjes voor de kinderen in vrolijke kleuren zijn geschilderd. Van de week gaan ze naar de school toe en dan zal er begin volgend jaar iets feestelijks geregeld worden. In de reacties op het vorige verslag heb je kunnen zien dat Lonneke ook een log gaat bijhouden. Lonneke gaat hier een aantal maanden vrijwiligers werk doen op de kleuterschool dus dan kunnen jullie haar avonturen ook gaan volgen. Langs deze weg wil ik ook Peter P. van harte bedanken voor zijn bijdrage. Ik hoop jullie met latere verslagen nog meer geld uit de zakken te gaan kloppen maar dat lezen jullie nog wel. Goed bij jullie sneeuwt het hard en vriest het terwijl hier de regentijd nog steeds niet echt doorzet en het meer dan 30 graden is. Op 2e kerstdag gaan we iets heel leuks doen want Michael Franti geeft een akoestisch concert op het strand bij Kuta en daar hebben we kaartjes voor gekocht!!!
Goed mensen dit was het voor dit jaar dus ik eindig met:
Selama thari natal dan selamat tahun baru 2010!
Veel liefs,
Ad en Brenda

• 22 December 2009 - 08:28

Dorin:

He wat gaaf! Wat zal de school blij zijn met jullie.
    fijne kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar. groetjes dorin

• 22 December 2009 - 08:46

Lonneke:

Hoi Ad en Brenda,

wow!! wat een gave meubeltjes zeg, ik word helemaal vrolijk als ik naar die leuke kleurtjes kijk. wat een goed werk doen jullie daar zeg, helemaal top!!

tot binnenkort,

fijne feestdagen alvast,

lonneke

• 22 December 2009 - 10:00

Herman V. D. Hatert:

Gaaf al die kleuren, zal een vrolijke boel worden op die school.
    Hele fijne feestdagen toegewenst en heel gezond 2010

• 22 December 2009 - 22:21

Lodewijk:

Hebbie dat helemaal zelf een kleurtje gegeven of alleen bedacht. Ziet er vrolijk uit!! Fijne dagen en tot in begin 2010 op de eerste kwartaalborrel?!
    Groet
    Lodewijk

• 23 December 2009 - 09:33

Rita En Fred:

Hoi Branda en Ad,

Geweldig! wat zal, dat een leuke verrassing voor de kinderen worden! Ziet er leuk en fleurig uit. We gaan nu de auto uitgraven.

Rita en Fred
    Xje

NB. Wat is er mis met groen?

• 06 Januari 2010 - 19:07

Wynand En Wilma:

Hoi allemaal: we lezen dat alles goed komt en dat je straks beschikt over een lerares en nieuw meubilair. het gaat je heel goed daar en hou ons op de hoogte, goed 2010 en tot lullens

Wynand en Wilma

• 12 Januari 2010 - 12:59

Nico:

Veel gemaild met elkaar en daardoor geheel vergeten op deze site te kijken, ik schaam mij diep. Je begrijpt het ik ga weer printen en aan ma geven.
    Groetjes,

Nico