meer fashionista nieuws!!! - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu meer fashionista nieuws!!! - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

meer fashionista nieuws!!!

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

31 Augustus 2017 | Indonesië, Amlapura

Ha die lezers,
Jullie hadden al plaatjes gezien van het eerste uniform en vandaag droegen de kinderen het uniform voor woensdag en donderdag. Ik vind het er heel mooi uitzien! Ook het sporttenu voor de vrijdag en zaterdag is inmiddels binnen en dat zal ik jullie later laten zien.
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 31 Augustus 2017 - 08:01

Nathalie:

Dat ziet er heel gezellig uit, tis dat je zegt dat het een 'uniform' is.
    Mooi werk hoor!!
    Liefs Netje

• 01 September 2017 - 08:12

Brenda:

Hartstikke mooie uniformen, mooie kleur ook. Liefs, Brenda xx

ad

De kinderen op deze school hebben we geholpen aan nieuw meubilair en speeltoestellen. We hebben een computer aangeschaft, betalen de 2-wekelijkse zwemlessen, het wekelijkse eten en vullen de salarissen van de leerkrachten en de schoonmaakster aan. Daarnaast betalen we het schoolgeld , het uniform, de schooltas en goede schoenen van kinderen wiens ouders dat niet kunnen betalen. Wil je doneren dan kan dat natuurlijk. NL21INGB0001978830 t.n.v. D.van Dommelen en/of A.H. Landheer te Berkel en Rodenrijs.