er is er een jarig - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu er is er een jarig - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

er is er een jarig

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

29 September 2018 | Indonesië, Amlapura

Jasri, 29 september 2018,
Ha die lezers,
Meestal wordt op de laatste zaterdag van de maand de verjaardag gevierd van alle kinderen die in die maand jarig zijn. Zo ook vandaag. Het is altijd weer een feest om dat mee te maken.
Op foto 1 zien jullie een meisje dat glundert met haar kadoos dat ook in september jarig is geweest. Haar moeder is dit jaar overleden en daarom hebben we besloten haar nog een jaar naar de kleuterschool te laten gaan zodat niet alles in haar omgeving veranderde. We hebben dankzij jullie als sponsoren de volledige kosten voor dit schooljaar voor haar voor onze rekening genomen. Dus schoolgeld, maandelijks tijdschrift, 3 uniformen, schoenen sokken en tas. Als je dan vandaag dat glunderende koppie ziet en ziet hoe ze geniet van dit feestje dan doet je dat een hoop. Daarnaast was er een moeder die me bedankte en die zij dat zonder onze hulp haar kind niet naar de kleuterschool had gekund en dat ze erg blij was dat dat nu wel kon. Dus lieve sponsoren, zoals jullie kunnen lezen, we doen het niet voor niets en het wordt gewaardeerd hier in Jasri.
Zoals jullie zien op de fotoos, zijn dit de nieuwe sportuniformen. Ik zal later ook fotoos plaatsen van de andere uniformen.
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 29 September 2018 - 05:24

Nathalie:

Wat heerlijk om hier een aandeel in te mogen hebben ook al is het minimaal en geef ik in feite van wat ik over heb. Toch voelt het heel goed. Vooral nu ik met eigen ogen al die dankbare en blijde kinderen gezien heb, leeft het nog meer in mij.
    Echt geweldig Brenda en Ad, dat jullie er handen en voeten aan geven en tijd en moeite investeren om een ander een beter leven te gunnen.
    Alle gevers bedankt en blijf gul geven!!
    God Bless en liefs Nathalie

• 29 September 2018 - 14:59

Niels En Inge:

Goed bericht Ad ! Hoe is de vulkaan zich aan het gedragen? Hoorde net van weer zo een vreselijke ramp op Sulawesi met aardbeving en tsunami! Het allerbeste gewenst voor jullie en je geweldige werk. Groet uit een herfstig Vancouver Canada