help de school - Reisverslagen van ad landheer - WaarBenJij.nu help de school - Reisverslagen van ad landheer - WaarBenJij.nu

help de school

Deze site is bedoeld om jullie op de hoogte te houden van de voortgang van de hulp aan kleuterschool TK Bina Purwaka. Op verschillende manieren is er geld verzameld voor deze school en op deze site lezen jullie over de uitgave van deze giften. Er mag natuurlijk altijd bijgestort worden en wel op rekeningnummer NL21INGB0001978830 t.n.v. D.van Dommelen en/of A.H.Landheer te Berkel en Rodenrijs. Bedankt voor jullie giften en jullie aandacht voor dit doel. Ad en Brenda Landheer

07 April 2024

wat gaat de tijd toch snel....

09 Augustus 2023

Wat een steun!!!

28 Juli 2023

De huisbezoeken zijn gedaan

15 Juli 2023

het nieuwe schooljaar is begonnen

04 April 2023

En dan is het alweer april!
ad

De kinderen op deze school hebben we geholpen aan nieuw meubilair en speeltoestellen. We hebben een computer aangeschaft, betalen de 2-wekelijkse zwemlessen, het wekelijkse eten en vullen de salarissen van de leerkrachten en de schoonmaakster aan. Daarnaast betalen we het schoolgeld , het uniform, de schooltas en goede schoenen van kinderen wiens ouders dat niet kunnen betalen. Wil je doneren dan kan dat natuurlijk. NL21INGB0001978830 t.n.v. D.van Dommelen en/of A.H. Landheer te Berkel en Rodenrijs.