het schooljaar is wel begonnen maar nog niet echt - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu het schooljaar is wel begonnen maar nog niet echt - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

het schooljaar is wel begonnen maar nog niet echt

Door: Ad en Brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

23 September 2021 | Indonesië, Amlapura

Beste lezers,
Inmiddels is het eind september en is het schooljaar op Bali alweer 2 maanden oud. De uniformen zijn er en die zijn ook uitgedeeld maar van fysiek naar school gaan is nog geen sprake.
We hopen dat dat snel kan beginnen. Bali stond tot voor kort onder het strengste regime voor wat betreft Corona zoals dat in Indonesië kan gelden en dat was level 4 maar dat is inmiddels verlaagd naar level 3 waardoor er weer meer zaken mogelijk zijn.
We hopen dat het openen van scholen daar ook bij gaat horen. De leerlingen krijgen nu wel via WhatsApp e.d. huiswerkopdrachten maar het mooiste zou het zijn wanneer ze elkaar en de juffen weer in de lokalen en op het schoolplein zouden kunnen treffen.
Laten we daarom maar duimen dat dat binnenkort weer mogelijk gaat zijn en het schooljaar echt kan gaan beginnen en we jullie daar weer mooie beelden van kunnen tonen.
Hierbij plaats ik een paar foto's van de pakketten met uniformen en van trotse leerlingen met gemaakt huiswerk!
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 26 September 2021 - 19:21

Nathalie :

Dank jullie wel voor het berichtje en uiteraard jullie inzet. God is Goed!!
    Liefs Nathalie