eerste uniform is er - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu eerste uniform is er - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

eerste uniform is er

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

15 Augustus 2017 | Indonesië, Amlapura

Jasri 15-08-2017,
Ha die lezers,
Het eerste uniform voor de kinderen is er. Totaal hebben ze 3 uniformen waarvan er 1 een sporttenu is. Ieder uniform wordt 2 dagen gedragen en op die manier is de 6-daagse schoolweek rond.
Hierbij een fotootje van 1 van de jongens en 1 van de meisjes die door jullie hulp hun nieuwe uniform betaald krijgen. Een paar prachtige fotomodellen toch?
Salam hangat,
Ad en Brenda.

• 21 Augustus 2017 - 12:29

Nathalie:

Zo schattig te zien dat ze met trots hun uniform shoen:-)

ad

De kinderen op deze school hebben we geholpen aan nieuw meubilair en speeltoestellen. We hebben een computer aangeschaft, betalen de 2-wekelijkse zwemlessen, het wekelijkse eten en vullen de salarissen van de leerkrachten en de schoonmaakster aan. Daarnaast betalen we het schoolgeld , het uniform, de schooltas en goede schoenen van kinderen wiens ouders dat niet kunnen betalen. Wil je doneren dan kan dat natuurlijk. NL21INGB0001978830 t.n.v. D.van Dommelen en/of A.H. Landheer te Berkel en Rodenrijs.