terug bij the kids - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu terug bij the kids - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

terug bij the kids

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ad

26 November 2011 | Indonesië, Batavia

Ha die lezers,
Weer een verslagje vanaf Bali. Het was best even inkomen om weer op andere dingen te gaan focussen na het overlijden van mijn moeder en nu dat weer redelijk gaat, komen we alweer zowat naar Nederland (3 december vertrekken we).
Afgelopen maandag met Evert, Marijke, Frank en Nicolette naar het schooltje geweest. Evert en marijke sponsoren ieder een kind en Evert doet nog wat meer dus het was voor hen extra leuk om op het schooltje te zijn en inmiddels voor de 2e keer met eigen ogen te zien hoe het gaat op het schooltje. Ze waren erg enthousiast.
De kinderen waren zowat niet meer te houden en we hebben erg genoten en gelachen en ook energie opgedaan van die kleintjes. Iedereen die op het schooltje komt gaat vrolijk weer weg!
Vandaag ben ik naar het zwemmen gaan kijken. Er was ook een skippybal wedstrijd dus ook weer dikke pret.
Het is echt even je accu opladen bij die kinderen. Heerlijk.
Zoals gezegd gaan we aanstaande zaterdag weer richting Nederland dus dit was voorlopig het laatste verslag vanaf Bali. De vorige keer had ik al gezorgd dat ze financieel helemaal bij waren tot dat wij in januari weer terug komen en ze kunnen me altijd sms-en als er iets tussendoor nodig zou zijn.
Wie weet komen we elkaar dus binnenkort tegen in Zoetermeer. Kijk dan maar uit naar 2 mensen die heel diep in hun winterjas weggedoken zijn want ik kijk niet echt uit naar het aanstaande winterweer!
Salam hangat,
Ad en Brenda

  • 28 November 2011 - 09:50

    Rita En Fred:

    Hoi Brenda en Ad,

    Wat leuk om die kinderen zo zien te genieten. Daar krijg je wel energie van. We kijken uit naar jullie enne valt best mee hier, het is nog een graad of 9.

    Rita en Fred,
    xje

  • 29 November 2011 - 13:58

    Nico:

    Hoi,

    Ik geloof het helemaal dat het even de accu opladen is.
    Nu ik dit intik realiseer ik mij dat dit de eerste keer wordt dat het verslag niet hoeft te worden uitgeprint, geen aparte foto pagina's meer nodig.
    Tegen deze zaken zullen we, net als iedereen die iemand verliest, voorlopig nog wel blijven aanlopen. Hoewel...... verliezen is niet het goede woord want we raken haar nooit kwijt.
    Hoewel jullie voor het gevoel nog maar net weg zijn ben ik blij zondag weer naar Schiphol te rijden gelukkig komen jullie lekker vroeg want ik had toch al geen zin in uitslapen ha ha.
    De vlucht naar Nederland kan deze keer in rust worden beleefd en dat is goed. Daarom goede vlucht take care en tot zondag.

    Je broer

  • 30 November 2011 - 18:16

    Nathalie:

    Goede vlucht en hopelijk zien we elkaar, desnoods ff een bakkie of hapje bij mij, zou gezellig zijn!!

    Liefs Net

  • 21 December 2011 - 07:56

    Mariette:

    hallo Ad en Brenda,

    wat n mooi project!
    ik had het met Daphne de Ruiter over Bali en zo kwamen we op jullie project. Ik ga zelf yogaweken geven in noord Bali en zou graag alvast eens bellen of n theetje drinken, van gedachten wisselen als dat uitkomt..?
    mariette@kiflow.nl, 0614995059
    (rotterdam/den haag)
    fijne Kerst en n warme groet!
    mariette de kroon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ad

De kinderen op deze school hebben we geholpen aan nieuw meubilair en speeltoestellen. We hebben een computer aangeschaft, betalen de 2-wekelijkse zwemlessen, het wekelijkse eten en vullen de salarissen van de leerkrachten en de schoonmaakster aan. Daarnaast betalen we het schoolgeld , het uniform, de schooltas en goede schoenen van kinderen wiens ouders dat niet kunnen betalen. Wil je doneren dan kan dat natuurlijk. NL21INGB0001978830 t.n.v. D.van Dommelen en/of A.H. Landheer te Berkel en Rodenrijs.

Actief sinds 07 Okt. 2009
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 176203

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2009 - 04 December 2023

help de school

Landen bezocht: