uitdelen - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu uitdelen - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

uitdelen

Door: ad landheer

Blijf op de hoogte en volg ad

17 September 2013 | Indonesië, Amlapura

Jasri 17 september 2013,
Ha die lezers,
Ik wil eerst beginnen met het bedanken van een aantal mensen die opnieuw spontaan 1 of 2 kinderen voor hun rekening hebben genomen voor een jaar. Dankzij deze mensen en de vele trouwe maandelijkse sponsoren zijn we is staat om continuiteit te bieden in de hulp aan de kleuterschool en zijn we ook in staat een buffer op te bouwen zodat het ook niet opeens afgelopen is wanneer er minder sponsoren zouden zijn. Dat is een erg fijn idee en we willen iedereen die daar aan meehelpt erg bedanken mede namens de juffen en de kinderen van TK Bina Purwaka.

Vanmorgen ben ik naar school gegaan omdat de schoenen, sokken en tassen werden uitgedeeld aan de kinderen wiens ouders het niet kunnen betalen.
Het was een gezellige chaos waarbij uieindelijk toch iedereeen zijn schoenen, sokken en tas in handen kreeg. 4 paar schoenen waren te klein dus die worden geruild. Toch prachtig dat we dit jaar voor 28 kinderen het verschil kunnen betekenen. Op de foto's kunnen jullie zien dat ze ook al uniformen hebben. inmiddels zijn 2 van de 3 uniformen als klaar en uitgedeeld. het derde (het sport uniform) is nog niet klaar omdat daar de naam van de school op komt te staan en den andere 2 uniformen kunnen gewoon besteld woirden.
Al met al is alles dus weer zo'n beetje in kannen en kruiken en niets hoeft een succesvol schooljaar dus verder in de weg te staan.
Toen de spullen werden uitgedeeld zei 1 meisje heel spontaan, hard en enthousiast: "Terima kasih"!! wat dus bedankt betekent. Die Terima Kasih is voor jullie bedoeld dus ik geef hem bij deze door.
Salam hangat,
Ad en Brenda.

• 17 September 2013 - 04:05

Leslie Van Der Kamp:

Mooi en dankvaar wer Ad. Je zet je al geruime tijd en trouw elke week, in voor deze school. Chapeau.

• 17 September 2013 - 05:16

Tom:

Wat een goed werk wordt er toch gedaan ! Heel leuk om de foto's te kunnen zien en merken dat er zo blij wordt gereageerd op de spullen! X

• 17 September 2013 - 09:14

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Wat een geweldig gezicht om al die blije kinderen te zien met "hun schatten".
    Goed werk!!!

xje