heel slecht nieuws - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu heel slecht nieuws - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

heel slecht nieuws

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

18 April 2016 | Indonesië, Amlapura

Lieve lezers,
Vanmorgen kregen we heel slecht nieuws. Het meisje Ni Luh Candrawati is gisteren overleden aan de gevolgen van dengue. De ouders zijn met haar naar het ziekenhuis geweest maar daar is te laat de juiste diagnose gesteld. Ni Luh was 1 van de kinderen die door ons werd gesponsord. Morgen om plaatselijke tijd 13.00 uur zal ze worden gecremeerd. Wees in gedachten even bij Ni Luh en haar ouders.
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 18 April 2016 - 10:00

Miranda:

Hoi Ad en Breda,

Wat een heel naar bericht.
    Condoleances en heel veel sterkte voor de familie en natuurlijk ook voor jullie.
    In gedachte zijn we bij jullie.

Gr. Ron en Miranda

• 18 April 2016 - 10:00

Miranda:

Hoi Ad en Breda,

Wat een heel naar bericht.
    In gedachte zijn we bij jullie.

Gr. Ron en Miranda

• 18 April 2016 - 10:02

Peter Pieplenbosch:

Hallo Ad en Brenda.

Ja, dat is heel triest voor nog zo'n heel jong leven. Gecondoleerd met het verlies van jullie pupil Ni Luh. Sta er ook in gedachten even bij stil. Weet wat het is als ouders een kind verliezen.
    Sterkte en Salam hangat, Peter

• 18 April 2016 - 17:45

Niels En Inge:

Hi Ad en Brenda
    Wat een schokkend bericht!
    Heel veel sterkte gewenst voor de ouders, de familie en de school
    We zyn in gedachten by jullie
    Niels en Inge
    Vancouver Canada

• 18 April 2016 - 18:52

Nathalie:

Lieve Brenda en Ad,
    Ik wens jullie allen en met name de familie van Ni Luh en heel veel sterkte en kracht.
    Gecondoleerd

• 18 April 2016 - 22:34

Leo Van Der Wilk:

Een heel triest bericht. Het leven is soms keihard en meedogenloos. Sterkte voor jullie. en voor de familie van Ni Luh.

• 19 April 2016 - 08:34

Ad En Brenda:

Bedankt voor jullie reacties. Dat doet goed. Het was een heftige dag vandaag.

• 04 Mei 2016 - 09:57

Marcel:

Hallo Ad, Brenda,

Ik lees jullie bericht nu pas. Wat een trieste mededeling. Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Hopelijk verzachten de mooie herinneringen aan Ni Luh de pijn een beetje.
    kus Marcel&Jolanda