Bezoek van aad en Annie en kleuren! - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu Bezoek van aad en Annie en kleuren! - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

Bezoek van aad en Annie en kleuren!

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

15 Maart 2014 | Indonesië, Amlapura

jasri 15-3-2014
Ha die lezers,
De afgelopen tijd hadden we Aad en Annie Stopppelenburg op bezoek en die zijn als trouwe donateurs ook meegeweest naar de TK Binapurwaka. Ze vonden het beiden erg leuk om nu met eigen ogen te zien wat ze tot dan alleen via deze verslagen en facebook hadden meegekregen. Aad was erg goed in staat om op het schoolplein de boel flink op stelte te zetten.
Zelf vond ik het ook erg leuk om hen te laten zien wat we allemaal hebben kunnen doen van de sponsorgelden en hoe goed het nu loopt op de TK.
TK is overigens de afkorting voor Taman kanakkanak en dat is weer een letterlijke vertaling van kindergarten. Kindertuin/kleuterschool dus.
Velen van jullie zullen Aad en Annie wel kennen dus jullie kunnen bij hen navragen hoe het hier was. Een ooggetuigenverslag uit de eerste lijn zullen we maar zeggen
vandaag was er weer kleurwedstrijd bij Hardys dus daar zijn Brenda en ik ook even bij gaan kijken. Of we in de prijzen zijn gevallen horen we maandag wel.
verder niets nieuws te melden maar jullie zijn weer op de hoogte.
Salam hangat,
Ad en Brenda.

• 16 Maart 2014 - 11:36

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Leuk die enthousiaste reacties van de kinderen.
    En de groepsfoto is echt leuk.
    Enne ze zijn vast in de prijzen gevallen bij het kleuren, is tot nu toe
    elke keer nog prijs geweest!

Rita en Fred,
    xje