aan de slag - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu aan de slag - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

aan de slag

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

24 Juli 2016 | Indonesië, Amlapura

Ha die lezers,
Ook voor Bina Purwaka is het nieuwe schooljaar weer begonnen. Gisteren was ik aanwezig bij een voorlichting voor de ouders waarin het hoofd van de school het schoolprogramma uitlegde en ook duidelijk maakte welke hulp wij dankzij jullie sponsoring kunnen werlenen. Het was een leuke bijeenkomst waarin het hoofd van de school Ibu Nyoman Purnama ook de nodige humor gebruikte.
Vanaf maandag zullen we weer samen met een juf en het hoofd van de school de ouders gaan bezoeken die onze hulp hebben aangevraagd. Natuurlijk brengen we daar ook weer verslag van uit en plaatsen we foto's om de leefomstandigheden van sommigen hier te illustreren.
Tot nu toe zijn er zo'n 55 inschrijvingen voor dit schooljaar waarbij ongeveer de helft onze hulp heeft gevraagd dus we krijgen het nog druk!
Salam hangat,
Ad en Brendan