wie de schoen past... - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu wie de schoen past... - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

wie de schoen past...

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

01 Oktober 2018 | Indonesië, Amlapura

Jasri 1 oktober 2018,
Ha die lezers,
Vandaag maar een kort verslagje. Inmiddels zijn alle uniformen binnen.
Op de fotoos van het vorige verslag zagen jullie de sporttenu's die worden op vrijdag en zaterdag gedragen. Vandaag (maandag) was ik op school om de schoenen en tassen (rugzakken uit te delen aan de kinderen die we dankzij jullie steun kunnen ondersteunen dit jaar. Op de foto's zie je ook het uniform wat op maandag en dinsdag gedragen wordt. Dan is er een nog een derde uniform dat op woensdag en donderdag gedragen wordt en daarvan zijn de bloesjes van batik. Zodra ik daar foto's van heb zal ik ook een kort verslagje schrijven.
Zo kom je dus een 6-daagse schoolweek door, door ieder uniform/tenu 2 dagen per week te dragen.
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 01 Oktober 2018 - 05:00

Els:

Mooie actie Ad, ze kunnen weer een jaartje vooruit.

• 01 Oktober 2018 - 17:54

Nathalie:

Ik ben heel benieuwd naar de batik-uniform.
    Groetjes Nathalie xxx

ad

De kinderen op deze school hebben we geholpen aan nieuw meubilair en speeltoestellen. We hebben een computer aangeschaft, betalen de 2-wekelijkse zwemlessen, het wekelijkse eten en vullen de salarissen van de leerkrachten en de schoonmaakster aan. Daarnaast betalen we het schoolgeld , het uniform, de schooltas en goede schoenen van kinderen wiens ouders dat niet kunnen betalen. Wil je doneren dan kan dat natuurlijk. NL21INGB0001978830 t.n.v. D.van Dommelen en/of A.H. Landheer te Berkel en Rodenrijs.