schooljaar 2024/2025 is begonnen - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu schooljaar 2024/2025 is begonnen - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu
VIP-Report

schooljaar 2024/2025 is begonnen

Door: ad

Blijf op de hoogte en volg ad

16 Juli 2024 | Indonesië, Amlapura

Beste lezers,

Sinds gisteren is het schooljaar 2024/2025 begonnen. Op dit moment zijn er 44 leerlingen ingeschreven waarvan er 33 een aanvraag hebben gedaan voor ondersteuning en ook een bewijs van onvermogen hebben overlegd. De aankomende dagen kunnen daar nog leerlingen bijkomen maar sowieso gaan de juffen alle aanvragers vereren met een huisbezoek om zo met eigen ogen vast te kunnen stellen dat de aanvraag terecht gedaan is. Het is fijn dat een en ander weer loopt en het is mooi om die vrolijke, nieuwsgierige koppies van de nieuwe leerlingen te zien. Iedereen die ons al steunt willen we hartelijk bedanken en iedereen die wil gaan steunen is van harte welkom!

We houden jullie over de voortgang van het toekennen en dergelijke op de hoogte.

Salam hangat,

Ad en Brenda