zwemmen! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu zwemmen! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

zwemmen!

Blijf op de hoogte en volg ad

04 Augustus 2012 | Indonesië, Kuta

Hoi lezers,
Al heel snel weer een verslag maar maar een korte hoor. ten eerste wilde ik wat recht zetten. In het vorige verslag heb ik gezegd dat we voor 20 kinderen het schoolgeld betalen dit jaar maar dat is fout. Het zijn er 22. 20 kinderen zijn nieuw en 2 kinderen waarvan we vorig jaar de kosten op ons genomen hebben, zitten dit jaar ook nog op school. Dus eigenlijk is het resultaat nog mooier.
Ten tweede wilde ik jullie niet de foto's van de 1e zwemles en het bijbehorenden eten onthouden. Het was echt een soort van kennismakingsles met vooral wat spelen om aan water te wennen. Omdat het voor balinese begrippen koud is (28 graden en een fris wondje, in Nederland zouden we het een topzomer vinden) duurde de les iets korter. Eenmaal aangekleed allemaal lekker een hapje gegeten. Op de foto's kun je zien dat er veel belangstelling was van de ouders (met name de moeders). Ook is er een foto bijgevoegd van kinderen en een paar moeders die in een bemo zitten (een soort busje, op de foto van de etende kinderen zie je zo'n oranje busje op de achtergrond staan). ruim 40 kinderen, wat moeders(soms met baby) en de juffen ziten dan verdeeld over 3 busjes...
Goed het zijn maar 3 foto's maar het geeft denk ik wel een leuk beeld.
salam hangat,
Ad en Brenda

• 06 Augustus 2012 - 09:44

Nico:

Niets boven een lekkere duik in het water. Let ff op of er een nieuwe kromo bij zit, wie weet Indonisch Goud in 2018 in Amsterdam ha ha

• 07 Augustus 2012 - 21:21

Rene Boers:

Hoi Ad, ik heb via je broer Nico de link gekregen naar jullie verslag. Jullie zijn daar goed bezig. Met Nico en enkele anderen maken wij elk jaar een decadente reis naar de sneeuw. Het lijkt mij een mooie combinatie om jullie ook te ondersteunen. Kun je mij de bank gegevens doorgeven, dan zal ik mijn bijdrage aan je overmaken.

• 08 Augustus 2012 - 10:35

Ad En Brenda:

Hoi Rene,
    hartstikke fijn dat je ons wilt steunen. Ons rekeningnummer is 1978830 t.n.v. D.van dommelen en/of A.H. Landheer te Berkel en rodenrijs. Dit nummer wordt alleen maar gebruikt voor de kleuterschool. Je kunt jezelf ook op de mailinglist zetten van deze site, dan krijg je een berichtje wanneer ik weer een nieuw verslag plaats.
    Nico, ik zal uitkijken naar een nieuwe Ranomi!

• 09 Augustus 2012 - 00:38

Peter & Jacqueline:

Hoi Ad & Brenda,

Er was een klein oponthoud, maar het bedrag voor het schooltje is onderweg.
    Suc6 met jullie werk en lieve groetjes van ons.

• 20 Augustus 2012 - 15:00

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Een duik in het water kunnen we hier de afgelopen 4 dagen ook wel gebruiken. Snikheet!
    Dus wij begrijpen, dat de kinderen zo'n plezier hebben.

Rita en Fred,
    xje