het jaar is zowat klaar - Reisverslag uit Leiden, Nederland van ad landheer - WaarBenJij.nu het jaar is zowat klaar - Reisverslag uit Leiden, Nederland van ad landheer - WaarBenJij.nu

het jaar is zowat klaar

Blijf op de hoogte en volg ad

29 December 2012 | Nederland, Leiden

Beste lezers,
Zoals jullie wellicht weten zijn we voor de feestdagen naar Nederland gekomen. We hebben er al een paar hele goede opzitten en we maken ons klaar voor een gezellige oud en nieuw.
2012 was voor Bina Purwaka een mooi jaar waarin we weer de nodige kinderen hebben kunnen steunen en ook wat bouwprojecten hebben kunnen uitvoeren bij de school.
Dit allemaal door de steun van een vaste groep sponsoren die trouw iedere maand geld overmaken waardoor we ook continuiteit kunnen bieden en daarnaast door spontane giften die er voor hebben gezorgd dat we de bouwprojecten hebben kunnen uitvoeren zonder dat andere zaken daar onder leden.
Ook rond de kerstdagen hebben we weer een paar spontane giften ontvangen waar we heel blij mee zijn en die we goed kunnnen besteden.
Wij willen jullie mede namens de leraressen en de kinderen onwijs bedanken voor weer een jaar trouwe hulp.
Dankzij jullie hulp heeft de kleuterschool de afgelopen 3 jaar een echte boost gekregen en is het een schooltje geworden waar ons dorp trots op is.
We hopen van harte dat jullie ons ook in 2013 ook weer zullen willen steunen en natuurlijk houden wij jullie op de hoogte over hoe alles gaat met onze kleuterschool.
Rest ons niets meer dan jullie een goed, gezond en gelukkig 2013 toe te wensen.
Tot Volgend jaar!
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 21 Januari 2013 - 13:24

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

De allerbeste wensen voor 2013.
    En dat het werk voor de school ook in 2013 voorspoedig verloopt.

Rite enFred,
    xje