het afscheidnemen is begonnen - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu het afscheidnemen is begonnen - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

het afscheidnemen is begonnen

Door: ad landheer

Blijf op de hoogte en volg ad

08 Mei 2013 | Indonesië, Amlapura

Ha die lezers,
Het grote afscheidnemen (gelukkig tijdelijk) is begonnen. Afgelopen maandag heb ik Brenda naar het vliegveld gebracht (die zit alweer in Zoetermeer) en zondag vertrek ik zelf richting Nederland.
Vandaag zowat de laatste administratieve zaken geregeld (vooruitbetalen voor de maand juni e.d.) en ook nog kunnen afspreken dat de kinderen een schoolreisje gaan doen in mei.
Dat vind ik erg leuk, naast tempelbezoek gaan ze ook naar een nieuwe speeltuin/waterpark. Ik ben benieuwd. We zijn er zelf niet bij dus ik hoop dat ik via de telefoons van de juffen toch nog aan foto's kan komen die ik jullie dan in juli kan laten zien.
Ook nog gesproken met de vertegenwoordiger van de Desa die het bestraten van het schoolplein e.d. moet regelen. Hopenlijk kan ik daar ook nog sluitende afspraken mee maken voor dat ik zondag vertrek. Maar dat het gaat gebeuren staat vast.
Ik heb bij dit verslag een paar fotootjes geplaatst en op 2 daarvan staat het tijdschrift dat alle kinderen iedere maand krijgen en waar allerlei oefeningentjes en kleurplaten e.d. staan. Dat wordt o.a. betaald uit het maandelijks schoolgeld.Niet slecht he.
Ja en dat zit voor mij dit schooljaar er weer zowat op. Deze zaterdag ga ik nog langs bij het zwemmen en dan is het echt voorbij. De meeste kinderen gaan volgend jaar naar de lagere school dus dan zie ik ze niet meer behalve natuurlijk als ik bij ceremonieele optochten sta te kijken en ik zie opeens een paat zwaaiende handjes en lachende gezichtjes omdat ze me herkennen. Word ik altijd helemaal vrolijk van!
Het is mooi dat die groep steeds groter wordt want dat betekent dat wij (jullie in NL en wij hier op Bali) al voor de nodige kinderen een beetje verschil hebben kunnen maken en daar doen we het toch eigenlijk voor!
Salam hangat en wie weet zien we elkaar in NL,
Ad

  • 08 Mei 2013 - 12:26

    Peter Pieplenbosch:

    Hoi Ad,

    Wat leuk allemaal en ook al die grappige foto's van al die kindertjes in schooluniformen.
    Kun je voor Jacqueline zo'n kindje meenemen, vraagt ze !
    Hoop je schooltje straks te zien.grt en tot gauw, Peter & x Jacqueline


  • 08 Mei 2013 - 12:52

    Ad Landheer:

    Hoi Peter, ik moet Jacqueline teleurstellen. Er zijn er voor minder opgepakt!Jij komt in de vakantieperiode van de school maar wellicht gaat het toch nog wel lukken.

  • 09 Mei 2013 - 10:20

    Ritae Fred:

    Het blijft leuk om te foto's te bekijken en de stand van zaken te lezen in en over Bali en de kinderen van de school. Nog leuker om jullie allebei in Nederland weer te zien.

    Rita en Fred,
    xje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ad

De kinderen op deze school hebben we geholpen aan nieuw meubilair en speeltoestellen. We hebben een computer aangeschaft, betalen de 2-wekelijkse zwemlessen, het wekelijkse eten en vullen de salarissen van de leerkrachten en de schoonmaakster aan. Daarnaast betalen we het schoolgeld , het uniform, de schooltas en goede schoenen van kinderen wiens ouders dat niet kunnen betalen. Wil je doneren dan kan dat natuurlijk. NL21INGB0001978830 t.n.v. D.van Dommelen en/of A.H. Landheer te Berkel en Rodenrijs.

Actief sinds 07 Okt. 2009
Verslag gelezen: 676
Totaal aantal bezoekers 176439

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2009 - 04 December 2023

help de school

Landen bezocht: