kunst - Reisverslag uit Loosduinen, Nederland van ad landheer - WaarBenJij.nu kunst - Reisverslag uit Loosduinen, Nederland van ad landheer - WaarBenJij.nu

kunst

Door: ad en brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

12 Februari 2015 | Nederland, Loosduinen

Ha die lezers,
Ik had jullie verteld over Sabrina en het winnen van kleurwedstrijden. Nou vanwege die winst heeft ze meekunnen doen met een aparte expositie. Ze is samen met andere winnaars gevraagd om een schilderij te maken van verwerkt afval en die schilderijen zijn getoond op een 4 daagse expositie in Denpasar in het Bali Museum. Bina Purwaka is trots op Sabrina. De foto's zijn me toegestuurd door haar moeder Dewi die ook op 1 van de foto's staat net zoals het schilderij en de kunstenaar in kwestie natuurlijk!
Ibu Dewi terima kasih untuk kerim foto2 nya. Kita sama TK Bina Purwaka merasa bangga Sabrina bikin lukisan yang baik sekali!
Salam hangat
Ad en Brenda

• 12 Februari 2015 - 12:19

Brigitte Berghahn:

Wat een mooi schilderij. Is ie ook te koop?

Groetjes,
    Brigitte

• 12 Februari 2015 - 12:20

Nico:

Heeft ze al een manager ? Geintje, knap wat ze hoe ze kleuren combineert maar ja je wint ook niet zomaar.

• 12 Februari 2015 - 13:34

Rita EnnFred:

Hoi Brenda an Ad,

Wat zullen Sabrina, haar moeder en de school trots zijn (en jullie natuurlijk ook :) )

Xje

• 12 Februari 2015 - 13:47

Ad:

weet het niet maar verwacht niet dat het te koop is Brigitte.maar wel leuk he.

• 12 Februari 2015 - 17:07

Leo Van Der Wilk:

Hoi Ad en Brenda,

Fraai schilderij en deze dame is dus al op vroege leeftijd een toppertje. Hebben jullie ook niet de neiging om iets creatiefs te doen> Bali is natuurlijk creativiteit. Een schilderij van Ad en Brenda, volgende maand?

• 12 Maart 2015 - 12:13

Eric Ten Sande:

Wat een prachtige schilderijen !
    Ik hoop volgend jaar in de gelegenheid te zijn even naar Bali over te steken.
    Jullie project spreekt me erg aan !
    Wie weet tot ziens,
    banyak suksès !!