Even voorstellen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu Even voorstellen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

Even voorstellen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ad

22 Maart 2010 | Indonesië, Batavia

Ha die lezers,
Helaas, dit keer niet veel nieuws te vertellen. De vrijwilligster Lonneke is inmiddels met haar vriendin Chantal vertrokken naar Flores en Java en verder (zie hun blogs). Ik heb het zwemmen en vervoer voorgeschoten tot en met de maand juni en aan het eind van deze maand ga ik de salarissen voor maart, april en mei betalen zodat de dames geen last hebben van onze afwezigheid. Er is nu ook een vaste danslerares die dat voor niets doet dus ook haar zullen we een kleine bijdrage geven. Ze komt 2 dagen per week. In juni zijn we weer hier en dan kunnen we ook het eind feest van de school voor het schooljaar 2009/2010 meemaken en plannen maken voor het nieuwe schooljaar. Al me tal zijn we erg blij met hegeen we het afgelopen half jaar hebben kunnen bereiken voor de school. Er staan nu allerlei nieuwe speeltoestellen, ze hebben een computer, nieuwe meubels, 2-wekelijkse zwemlessen en een beter salaris al met al echt een verbetering voor de school en daar gaan we dankzij jullie gewoon mee door in het nieuwe schooljaar!
Het is wel erg leuk om wanneer je bij ceremonies bent, gegroet te worden door de kinderen van de kleuterschool. De afgelopen tijd was het hier zoals ik al eerder heb verteld behoorlijk druk met allerlei ceremonies voor een nieuwe tempel en het reinigen van het strand en dan zie je in zo’n processie opeens lachende bekende gezichtjes en zwaaiende handjes.
Om een beter idee te krijgen van wie hier allemaal werken vinden jullie hier bij foto’s van een aantal van de leraressen en twee klassenfoto’s. Daarnaast vinden jullie hieronder een wat nadere kennismaking met de dames van de school.
Goed hier laten we het bij. Wellicht komen we een aantal van jullie wel tegen in de periode dat we in Nederland zijn.
Salam hangat

Aantal kinderen : 3
Naam kinderen : - I GEDE BIM ABIASA
- I MADE KRISNA DWIPAYANA

- I KETUT TRIADI NATA RADITYA

Hobby’s : sport (Volleybal en tafeltennis)

Favoriete eten : Nasi campur

Favoriete eten : LALAPAN

Volledige naam : NI NYOMAN PURNAMI
Roepnaam : BU NYOMAN
Leeftijd : ?
Geboorteplaats en datum : JASRI, ?
Functie : Hoofd van de school

Functie : Stagiaire
Dienstverband : sinds januari 2010
Burgerlijke staat : Ongehuwd

Hobby’s : Lezen en TV kijken

Favoriete eten : BAKSO,NASI GORENG.

Volledige naam : NI WAYAN MANDI
Aantal kinderen : 2

• 22 Maart 2010 - 11:49

Nico:

Hoi schoolbestuur,

Het zit er weer mooi uit allemaal.
    Er zijn zeker veel zaken gerealiseerd en dat is mooi. Je moet ze wel vertellen dat lachen voor de foto mag. ha ha
    Voor nu de groetjes en tot snle.

Nico

• 22 Maart 2010 - 15:38

Donald & Linda:

Hallo lieve mensen.
    Goed werk verricht, missie geslaagd! Op naar het volgende schooljaar. Jullie alvast een goede reis straks! Groeten Donald & Linda

• 22 Maart 2010 - 18:54

Netje:

Ik ben het met Nico eens...ziet er goed uit maar als ze zouden lachen op de foto, lijkt het net of ze het ook leuk vinden hahahahahahhaa

• 23 Maart 2010 - 01:46

Ad:

Ja nico en Netje van dat lachen klopt wel. het zijn de officieele schoolfoto's van afgelopen november en ik heb daar dus geen rol in gehad. Gelukig lachen ze normaal gesproken heel veel!

• 26 Maart 2010 - 15:58

Leo Van Der Wilk:

Hoi kanjers,

Ik lees altijd met genoegen jullie berichten over de school. Je merkt zo ook aan den lijve wat het betekent om een school draaiende te houden en om dat te ondersteunen. Jullie zijn beiden sort of ambassadeurs die "het onderwijs mogelijk maken".Dit is gewoon OCW-beleid en uitvoering bij elkaar.
    Dankjewel en groetjes

Leo

• 30 Maart 2010 - 04:18

Lonneke:

Adje!!

Ik blijf je blog trouw volgen hoor. Ik mis jou en brenda verdorrie wel. Ook de school, de lieve Ayuk en de andere leraressen natuurlijk. Ga door samen met Brenda met het fantastische werk wat jullie doen. Ik ben blij dat ik een aantal weken met jullie om heb mogen gaan en ik kan jullie niet genoeg bedanken voor alles. Alle info, de gezellige momentjes en het geklets. Ik zal het nooit, nooit vergeten!

Liefs, Lonneke

• 31 Maart 2010 - 13:42

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Jullie hebben de afgelopen periode iets geweldigs neergezet. We zijn harstikke trots op jullie!
    Goede "thuisreis" en tot gauw.

Rita en Fred,
    Xje

• 02 April 2010 - 09:56

Arthur Aponno:

Hey Ad en Brenda,

verantwoorden hoeven ze jullie in ieder geval niet te leren. Mooi om jullie ervaringen daar ver weg, toch op de voet te kunnen volgen. Goeje reis naar Nederland strakkies.

Arthur

• 04 April 2010 - 21:13

De Van Der Laan's:

Met plezier lezen we de verhalen uit Jasri.

We proberen op de schoolfoto's "ons meiske" te ontdekken.
    We hopen dat het haar - en natuurlijk ook de anderen... - goed gaat.

vriendelijke groet!
    Jávea ESP

ps. Wil je ons tzt laten weten aub, wanneer precies het 'schoolgeldtijd' is, want dat zijn we vergeten...

• 05 April 2010 - 07:04

Ad:

Hallo van der Laans, jullie meisje staat bij het vorige verslag over de zwemlessen op de foto "lol". Heb jullie een paar maanden geleden een mail gestuurd (adres van Lonneke gehad) met foto's maar geen reactie gehad dus misschien is het adres onjuist. Jullie hebben ons mailadres dus wanneer je ons mailt kan ik jullie persoonlijk verder informeren.
    groetjes,
    Ad en Brenda

• 05 April 2010 - 15:40

Jeanne Hage Voncken:

Hallo Ad en Brenda, ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief en hoop zo op de hoogte te blijven van jullie goede werk met de kinderschool.
    Spreek jullie miscchien nog in Nederland.
    De groeten van Ma Hage

• 07 April 2010 - 13:49

Chantal:

Hey Ad en Brenda!
    Ik vind jullie blogs nog steeds leuk om te lezen en ook in NL zal ik jullie blijven volgen met jullie avonturen en de vorderingen met het schooltje. Nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid, wie weet zien we elkaar nog eens en heel veel succes met alles nog. Deze 2 maanden waren voor mij in ieder geval al een hele ervaring, die ik hopelijk nog vaker mee mag maken!
    Liefs, Chantal

• 09 April 2010 - 19:21

Janny Van Der Wissel:

Hoi Ad en Brenda, Met veel plezier lees ik jullie verhalen. Ik wens jullie een fijne tijd in Ned. Je moeder zal erg blij zijn dat jullie even in Ned. zijn. Misschien zie ik jullie toevallig nog. succes met alles en geniet van de lente hier. Janny