weer open! - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu weer open! - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

weer open!

Door: Ad en Brenda

Blijf op de hoogte en volg ad

17 Januari 2022 | Indonesië, Amlapura

Beste lezers,
Eindelijk is de kleuterschool weer zonder restricties open. Na in maart 2020 gesloten te zijn is er sinds vorige week maandag geen restricties meer en mogen alle leerlingen weer tegelijkertijd naar school. Dat is wel heel fijn voor de kinderen, hun ouders maar ook voor de onderwijzeressen.
De inreis bepalingen zijn nog echt niet versoepeld en er is ook nog geen sprake van toerisme op Bali maar de besmettingsaantallen zijn op dit moment zo laag dat de restricties voor de scholen in ieder geval zijn opgeheven.
Het is een mooi gezicht om weer zo'n volle klas te zien!
Aangezien er nog steeds geen toerisme is en het economisch dus nog steeds zwaar is voor de plaatselijke bevolking, verwachten we dat we binnenkort wel weer een voedselpakkettenactie zullen doen om iedereen een hart onder de riem te steken.
Natuurlijk houden we jullie hiervan via deze site op de hoogte.
Salam hangat,
Ad en Brenda

• 21 Januari 2022 - 13:27

Nathalie :

Dank je wel voor de update. Fijn dat de kids weer naar school kunnen!
    Liefs Nathalie