selamat tahun baru - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van ad landheer - WaarBenJij.nu selamat tahun baru - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van ad landheer - WaarBenJij.nu

selamat tahun baru

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg ad

31 December 2011 | Nederland, Zoetermeer

Beste lezers,
Wij willen jullie allen een gezond, gelukkig en mooi 2012 wensen.
Natuurlijk hopen we ook dat jullie ons en Bina Purwaka ook in 2012 weer zullen willen steunen maar het belangrijkste is toch dat het voor jullie allen in alle opzichten een gelukkig jaar mag zijn!
Bedankt voor de steun die jullie ons het afgelopen jaar hebben gegeven.
De kleuterschool Bina Purwaka heeft daardoor een zeer succesvol jaar gehad met een zeer hoog leerlingenaantal waarvan wij er door jullie hulp veel hebben kunnen steunen en daarnaast hebben we ook alle leerlingen kunnen laten genieten van de wekelijkse maaltijden en de 2-wekelijkse zwemlessen.
Heel erg bedankt daarvoor.
Salam hangat en tot volgend jaar,
Ad en Brenda

• 02 Januari 2012 - 09:57

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Jullie de aller beste wensen voor 2012,
    een goede gezondheid, veel geluk en voorspoed toegewenst voor jullie samen (en aanhang).
    En dat het werk voor het schooltje zo goed blijft gaan als de afgelopen jaren.

Rita en Fred
    xje

• 02 Januari 2012 - 10:27

Linda & Donald:

Lieve mensen,

Selamat Tahun Baru! Een heel goed Nieuwjaar voor jullie!

Groeten
    Donald en Linda

• 02 Januari 2012 - 12:15

Dineke En Rien:

Hey Ad en Brenda,
    Een super goed 2012!!
    En...ondanks de verdrietige aanleiding, was het een goed gevoel jullie even te hebben gezien. Veel succes met alles wat jullie doen. Liefs, Dineke en Rien

• 07 Januari 2012 - 20:41

Arie:

Wat laat (wegens vakantie in Frankrijk) alsnog de allerbeste wensen and keep up the good work!

• 17 Januari 2012 - 15:19

Hendrien:

Hallo Ad
    We komen eraan! Als alles goed gaat komen we morgenavond in Jasri aan.
    Heb van een bevriende opticien nog wat spullen meegekregen.
    Groeten en tot ziens
    Hendrien