geen 1e maar toch.... - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu geen 1e maar toch.... - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van ad landheer - WaarBenJij.nu

geen 1e maar toch....

Door: ad landheer

Blijf op de hoogte en volg ad

24 Februari 2013 | Indonesië, Amlapura

Jasri 24 februari,
Vandaag geen lang verslag maar een paar foto's van de kleurwedstrijd die vandaag gehouden is.
Het was echt heel erg druk bij het warenhuis Hardys in amlapura waar de wedstrijd gehouden werd. Er deden zeker een paar honderd kinderen mee verdeeld over kleuterschool en lagere school en dan ook nog begeleidende ouders en leekrachten.
Onze kinderen hebben hard hun best gedaan en we hebben niet gewonnen maar wel de 2e en 3e prijs gepakt!!
Ik ben trots op onze kids. Het mooie was dat het een nederlandse afbeelding was die ze in moesten kleuren. een koe met o.a. een molen op de achtergrond....
Salam hangat
Ad en Brenda

• 24 Februari 2013 - 15:34

Hendrien Rietkerk:

Leuk Ad
    Volgende keer dan ook voor de kleuterschool pennen en viltstiften mee.
    Denken nog met plezier aan ons bezoek!
    Groet vanuit Ubud
    Hendrien

• 24 Februari 2013 - 23:24

Niels En Inge Jensen:

geweldige fotos op dat Hardy's parkeer terrein!! wat normaal vol is met ayto en brommers
    Super van Hardy om dit op hun terrein telaten gebeuren!!
    Volgende keer zeker een 1ste plaats
    Groet van ons uit Zuid california waar we nog tot 10 maart blyven vertoeven en dan weer even lekker bytanken in Holland begin mei tot juli
    Misschien zyn jullie weer in Holland in die tyd??
    Niels en Inge

• 25 Februari 2013 - 02:58

Ilona:

schitterend zo'n stel kinderen aan het kleuren!
    Toch geweldig een 2e en 3e prijs!

• 25 Februari 2013 - 09:58

Marcel:

Super gedaan! Gefeliciteerd!
    Adje, kun je de volgende kleurwedstrijd geen afbeelding van de carnaval gebruiken? Weliswaar een katholieke aangelegenheid, maar dat is in Nederland toch iedereen al vergeten...... Het wordt dan iig een supervrolijke plaat.
    grtz Marcel

• 25 Februari 2013 - 10:59

Peter & Jacqueline:

Hoi Ad & Brenda

Wat leuk dat jullie schooltje de 2e en 3e prijs heeft gepakt ! Dat is een felicitatie waard !
    Bij deze ! Wat een leuke en kleurrijke foto's zijn er gemaakt ! Leuk hoor.....je weet Ad, pukul terus....daar bedoelen wij niet de kinderen van de school mee, maar wel jullie schoolwerk ! Super gedaan ! Sampai ketemu lagi, groetjes en tot gauw in Holland maar weer.

• 25 Februari 2013 - 11:03

Nico:

Volgens mij geeft deze koe hooguit chocolade melk. Ik denk dat het op de bina tijd wordt voor een speciale les van meester Ad over het Hollands landschap en zijn koeien. Dan weten die kinderen hoe die beesten er uit zien ha ha
    Leuk man mooi bezig al die kinderen.

• 25 Februari 2013 - 14:43

Rita En Fred:

Hoi Brenda en Ad,

Wat een geweldig resultaat 2e en 3e bij de kleurwedstrijd.
    Wat zullen de kinderen en julie trots geweest zijn.

Hartstikke goed!

Rita en Fred,
    xje

• 28 Februari 2013 - 13:57

Leo Van Der Wilk:

Hoi Ad en Brenda:

Harstikke leuk die kleurwedstrijd en de foto's. Ook klasse dat er een paar prijzen bij "jullie"school zijn gevallen: maar voor de meeste kinderen was het goed om eraan mee te (kunnnen) doen! Bij jullie berichten wordt ik altijd wel een beetje blij: meestal kom je alleen rommel tegen op internet...

Groetjes

Leo

• 06 Maart 2013 - 11:11

Ad En Brenda:

Bedankt voor jullie reacties. Is altijd leuk om reacties te krijgen!